IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Profesje

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Mistrz Gry
Dobry Duch
avatar

Liczba postów : 56
Join date : 30/05/2016

PisanieTemat: Profesje   Wto Maj 31, 2016 6:25 pm

Siły Dobra

Poskramiacz Ciemności:
Płynie w nim młodzieńcza i buntownicza krew przodków. Działa w ukryciu i jest mistrzem w tworzeniu magicznych pułapek. Zna dokładnie podziemia jak swoją własną kieszeń i zwinnie się w nich porusza.
Ma dar poczucia humoru, nieważne w jak bardzo złej sytuacji się znajdzie. Jest uparty w swoich czynach i odważny. Potrafi się bawić, jak i dobrze się organizować się na grupowe wypady na powierzchnię. Jest święcie przekonany, że zwołanie odpowiedniej ilości wojowników i wskrzeszenie w nich ducha walki jest połową sukcesu w wygraniu tej niekończącej się wojny. Jest charyzmatyczny i potrafi podnieść morale swoim towarzyszom.

Moc wrodzona: Wytworzenie światła - czy to w ciemnościach, czy w celu oślepienia przeciwnika trwa jeden post na trzy posty przerwy.
+ Jedna moc wymyślona.

Strażnik Wiedzy:
Strzeże wszelkich zasad moralnych spisanych w księdze. Uważa się za żywy zbiór chodzącej wiedzy. Jest dumny i ostrożny, dlatego też rzadko jest wmieszany w jakąkolwiek wojnę. Preferuje ukrywanie się w podziemiach.
Znaczna większość Strażników Wiedzy to ludzie w średnim już wieku. Ich konserwatywne podejście do życia sprawiło, że odizolowali się od reszty. Te czynniki wpłynęły, że stali się zapatrzeni w siebie i nie uznają niczyjej racji. Jednakże to dzięki ich wiedzy i magii Mieszkańcy Iszann zawdzięczają bezpieczeństwo w podziemiach.

Moc wrodzona: Bariera ochronna, która jest w stanie powstrzymać atak fizyczny jak i inną moc. Trwa jeden post na trzy.
+ Jedna moc wymyślona.

Przyjaciel Natury:
Nauczył się żyć ze zwierzętami nie tylko z tymi zamieszkującymi podziemia, ale również z tymi na powierzchni. Matka Natura traktuje go z ulgą. Przyjaciel Natury delikatnie podchodzi do tego, co żyje. Z powodu dzikiego i ostrożnego stylu życia jest uważany za odmieńca i dzikusa.
Życie wśród natury nauczyło go życia w samotności, przez co ciężko mu obdarzyć zaufaniem kogokolwiek. Mając wybór zaprzyjaźnić się z człowiekiem, a ze zwierzęciem, wiadome jest, że wybierze zwierzę. Jest szybki, zwinny, jego słuch jest wyostrzony i przede wszystkim jest wojownikiem pełnym gracji. Lubuje się w walce na dystans.

Moc wrodzona: Porozumienie się z naturą. Potrafi przekabacić pojedynczy żywy organizm na swoją stronę na czas dwóch postów. Przerwa trwa pięć postów.
+ Jedna moc zmyślona.

Żelazna Pięść:
Żelazna Pięść to wojownik wyszkolony do walki ciężkim uzbrojeniem. Raczej niewielu z nich przypomina tępego osiłka. Ich inteligencja jest zwyczajnie przeciętna, ale jednak ich umysłem góruje tkanka mięśniowa. Lubią treningi i wszystko, co łączy się z doskonaleniem swojego ciała. Są odważni, ale często ich odwaga kojarzy się z ryzykowną głupotą. Nigdy jednak nie przejmują się zdaniem innych.

Moc wrodzona: Wzmocnienie ciała. Posiadacz na dwa posty staje się niezwykle wytrzymały na ciosy, jak i jego ciosy również stają się bardziej efektowne. Można ponownie użyć po sześciu postach.
+ Jedna moc zmyślona.


Siły Zła

Pożeracz Uczuć:
Piękny i urokliwy z wyglądu, brzydki z charakteru. Jego żywot polega na pasożytowaniu. Żywi się cudzymi emocjami, motywami, a nawet mocą.
Szczyci się tym, że jego charakter jest obleśny i zepsuty. Można doszukiwać się w nim jakiejś cząstki człowieczeństwa, ale oni, jak i również reszta upadłych, wolała ją porzucić. Pożeracz Uczuć jest nienawistną postacią, przepełniona żalem do swojego poprzedniego życia, zanim zaprzedała swoją duszę. Większość czasu spędza na zabawach, torturowaniu podziemnych oraz w karczmach, przy alkoholu i różnego rodzaju używkach.

Moc wrodzona: Mentalny Wampiryzm. Wkrada się do umysłu przeciwnika i poprzez wyssanie jego uczuć i motywów, jest w stanie wykraść część mocy przeciwnika. Działa to w ten sposób, że jest w stanie jednorazowo użyć mocy przeciwnika przeciwko niemu, dopóki ponownie jej nie wykradnie. Można użyć przez jeden post, z odpoczynkiem na trzy.
+ Jedna moc wymyślona.

Gadzi Iluzjonista:
Mistrz manipulacji, sączenia jadu w swoich słowach oraz wywoływania lęków i wytwarzania iluzji. Również został obdarzony pięknem, kuszącym na tyle, że przyciąga na siebie sporą uwagę.
Również jak Pożeracz Uczuć, jest to postać przepełniona nienawiścią i żalem do świata, jak i do samego siebie. Mimo jak na postać dość tragiczną, posiada wysokie ego. Jest arogancki, chamski, nieprzewidywalny, a nawet niepoczytalny i zdolny do wielu, często nieczystych posunięć. Cały ten zestaw cech skłania go do udowadniania jego potęgi na każdym kroku.

Moc wrodzona: Hipnoza - na jeden post jest w stanie wprowadzić przeciwnika w stan hipnozy i poszperać w jego umyśle, a nawet zrobić niezły bajzel. Może pozmieniać nawet najmniejsze, nieznaczące wspomnienia, co i tak wymaga dużego talentu. Można ponownie użyć po czterech.
+ Jedna moc zmyślona.

Mroczny Kapłan:
W jego głowie znajduje się jej cała wiedza. Jest mistrzem w czarnej magii.
Krąży pogłoska, że Mroczny Kapłan to urodzony demon zamknięty w ludzkim ciele. Jednakże w większości posiadacze tej profesji to niegdysiejsi Strażnicy Wiedzy, którzy łatwo dali się zwieść swojej wewnętrznej pokusie.
Mroczny Kapłan lubi udowadniać swoją potęgę mocy. Jest narcystyczny, nie przyjmuje do siebie niczyjej racji, celowo ignorują i celowo bywają ignoranccy, a wszystko to podkreśla ich stoicki spokój, który jeszcze bardziej wyprowadza rozmówców z równowagi.

+ Dwie zmyślone moce.
Nie posiadają mocy wrodzonej.

Żarłacz:
Najbrzydszy, głupi i okrutny w swoich czynach jak i z wyglądu. Jest najmniej inteligentną jednostką, która sprzedała swoją duszę w zamian za siłę i brutalny wygląd demona. Niektórzy z nich zapominają swój pierwotny wizerunek i zostają w tej drugiej postaci.
Żarłacze to mimo wszystko najcenniejsza broń w walce, ale od czasów, kiedy wszystko zamilkło, rozbiegli się w swoje własne ścieżki. Są obdarzeni długim żywotem. Są o wiele silniejsi fizycznie niż którakolwiek z ras. Łatwo wywołują spór między sobą i między innymi upadłymi.

Moc wrodzona: zamiana w demona. Przemiana jak i odmiana niesie za sobą poważne skutki. Podczas tej bardzo długiej czynności zachodzą bolesne zmiany w organizmie. Postać może przebywać w drugiej formie ile chce, jednakże przemiana jak i odmiana przebiega przez czas dwóch postów.


Wygnańcy

Wygnańcy to wyrzutki Terenów Upadłych jak i Terenów Podziemnych, wygnani za nielojalność, szkodliwość czy też za trędowatość. Działają na własną rękę, w grupach lub nie. Żyją na Terenach Neutralnych w strachu przed byciem odnalezionym i zabitym. W przypadku wygnania postać nie traci swoich mocy, ani nie zyskuje innych mocy, chyba że oficjalnie będzie chciała przejść na inną stronę.
Można od razu stworzyć postać wygnaną.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Profesje
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Profesje i wymagane umiejętności dodatkowe

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Sawir ::  :: `-
Skocz do: