IndeksCalendarFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Mechanika gry i system rozpoczynania rozgrywki

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Mistrz Gry
Dobry Duch
avatar

Liczba postów : 56
Join date : 30/05/2016

PisanieTemat: Mechanika gry i system rozpoczynania rozgrywki   Pią Sie 18, 2017 9:11 pm

Funkcjonowanie świata


Władza w Podziemiach:


Władzę w Podziemiach roztacza Elidov, skromny lecz konsekwentny i twardo stąpający po ziemi władca. Jego siedziba znajduje się w samym środku pilnie strzeżonego centrum Podziemi.


Władza na Powierzchni:

Władzę na Powierzchni roztacza Kainsar, zimny, bezlitosny i cieszący się cudzym cierpieniem. Respekt mieszkańców do niego zbudowany jest głównie przez strach. Jego siedziba znajduje się w centrum Terenów Powierzchni.


Przynależność do Klanów:

Przynależenie do klanu zapewnia specjalne misje i eventy w związku z konfliktem między Upadłymi a Podziemnymi. Żeby być w klanie, Karta Postaci musi być bardziej rozbudowana, konkretne szczegóły są zawarte w Kartach Postaci.

Zmiany stron w przypadku postaci:

- Postać dobra może stać się złą, wystarczy że odda się dobrowolnie w ręce wroga. Wtedy przejdzie ona przeklasyfikowanie na inną profesję (tyczy się to mocy wrodzonej). Wymaga uzgodnienia z MG.
- Postać zła może stać się dobra, jednak to jest nieco bardziej skomplikowane ze względu na brak przychylności mieszkańców do takiej przemiany. Wymaga uzgodnienia z MG.
- Postać może zostać wygnana z danego środowiska i pozostać Wygnańcem. Nie należy wtedy do żadnej z grup i działa na własną rękę, a wcześniejsze moce pozostają takie same.


Waluta:

- Waluta panująca w Podziemiach to wszystko, co nadaje się do wymiany, lecz głównie są to drobne Owoce Małży, żyjące w podziemnych wodach. Są dość rzadkie do znalezienia.
- Waluta panująca na Powierzchni to wszystko, co nadaje się do wymiany, lecz głównie są to Srebrniki, okrągłe, srebrne monety z wypalonym na środku wizerunkiem obecnego Władcy.


Rozpoczynanie rozgrywki:

- Jeśli chcesz rozpocząć swoją grę na Terenach Neutralnym (kostka o nazwie "Neutralne tereny"), musisz wykonać rzut kością (rzut kością wykonuje ten, który pierwszy zaczyna pisanie w umówionym miejscu).
- O poziomie niebezpieczeństwa wylosowanej interwencji ze strony MG decyduje ilość oczek kości:
1 - Niski poziom niebezpieczeństwa.
2 - Średni poziom niebezpieczeństwa.
3 - Wysoki poziom niebezpieczeństwa.

- Jeśli postać jest zmuszona do konfrontacji z przeciwnikiem i chce wykonać ruch go raniący, musi rzucić kością. Tak samo w przypadku znajdywania przedmiotów, z tym że o tym decyduje 6 oczek.
Rzuty kością wykonuje się w odpowiednim do tego temacie, w kategorii Off top'u, dziale Rozgrywka.

Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
 
Mechanika gry i system rozpoczynania rozgrywki
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Sawir ::  :: `-
Skocz do: